Northeast CT, MA, ME, NH, NJ, NY, OH, PA, RI, VT, WV

ma trucks

 
  #31  
Old 09-16-2009, 08:34 PM
Senior Member
Join Date: Jun 2009
Location: Boston, MA
Posts: 125
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Ridin' high, haha.
Can't wait to check it out.
 
  #32  
Old 09-16-2009, 08:38 PM
Senior Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2008
Location: Boston, Ma
Posts: 1,203
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
I need a 6 inch rize block if I want it lvl in the rear with the front if I switch out the procomp block. That's if I put the lvl kit in the front
 
  #33  
Old 09-16-2009, 09:11 PM
Senior Member
Join Date: Jun 2009
Location: Boston, MA
Posts: 125
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
You know you're gunna need either a running start or a rope ladder to get in your truck right? ahha
 
  #34  
Old 09-16-2009, 09:13 PM
Senior Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2008
Location: Boston, Ma
Posts: 1,203
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
No sidesteps so the handle will be more useful now lol. After Christmas maybe a 3 inch bodylift. I gotta factor in how small my tires will look tho haha
 
  #35  
Old 09-16-2009, 09:25 PM
Senior Member
Join Date: Jun 2009
Location: Boston, MA
Posts: 125
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
us fat guys love running boards, haha.

and its gunna look like you got go-kart tires on your **** when it's all done lol
 
  #36  
Old 09-16-2009, 09:29 PM
Senior Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2008
Location: Boston, Ma
Posts: 1,203
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Thank god I work for a tire company. Too bad they don't make 37s
 
  #37  
Old 09-16-2009, 09:46 PM
Senior Member
Join Date: Jun 2009
Location: Boston, MA
Posts: 125
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
maybe its time to transfer to toyo? haha
 
  #38  
Old 09-16-2009, 09:59 PM
Senior Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2008
Location: Boston, Ma
Posts: 1,203
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Put a 4 inch with 37s on a f250 a couple of months ago. I am the only one that will install aftermarket parts there lol. My boss always gives me the aftermarket jobs and such. Lifts drops rims lights. Corporation doesn't really like to do that stuff but my boss don't care lol
 
  #39  
Old 09-17-2009, 09:25 AM
Senior Member
Join Date: Jun 2009
Location: Boston, MA
Posts: 125
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
well now I know who to go to if I get that leveling kit, haha.
 
  #40  
Old 09-17-2009, 10:00 AM
Senior Member
Join Date: Jun 2007
Location: Dracut, MA
Posts: 237
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Hey guys I'm from Mass as well. Up North near the NH border.

Sampson01, it sounds like you were looking to use somebodys tuner? You realize that they can only be used on a single truck right? Only way for you to use somebodys tuner would be if they put their truck back to stock. Can't wait see some pics after your lift though!
 
  #41  
Old 09-17-2009, 10:08 AM
Senior Member
Join Date: Jan 2009
Location: Concord, nC
Posts: 10,627
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
 
  #42  
Old 09-17-2009, 05:37 PM
Senior Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2008
Location: Boston, Ma
Posts: 1,203
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
RENAUD.... thats exactly what i thought !! too bad i guess i have to find one now or get some custom tuning

heres a teaser pic



rides like an effin dream... totally different then a lvl kit.. sooooo much smoother

more pics to follow
 
  #43  
Old 09-17-2009, 05:43 PM
Senior Member
Join Date: Jun 2009
Location: Boston, MA
Posts: 125
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Damn man. Need moar pix
 
  #44  
Old 09-17-2009, 05:48 PM
Senior Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2008
Location: Boston, Ma
Posts: 1,203
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
better in person ..... crappy cellphone cam.. need to get my fathers powershot and get some good ones
 
  #45  
Old 09-17-2009, 05:59 PM
Senior Member
Join Date: Jun 2009
Location: Boston, MA
Posts: 125
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Well I may just have to see it in person at some point.
 

Thread Tools
Search this Thread
Quick Reply: ma trucks


Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.
 
  • Ask a Question
    Get answers from community experts
Question Title:
Description:
Your question will be posted in: