Someone from Switzerland
Before I buy my new Lightning last week, I had a '98 RAM and was in a Mopar/Dodge truck forum too. But it was never the same. Here I think, it's more passion, fun, and heartbeat for these trucks called Lightning. Maybe it's not so, and maybe I'm blended about the power of my L....
It's so how I see....
Greets
Steve
It's so how I see....
Greets
Steve
Steve I'm a person that switched rides and found thse forums too. The Typhoon/Syclone owners were cool but this forum has a different "feel" to it. Very light-hearted and fun, but will always bend-over to help you out and answer the harder questions.
Congratulations on your new purchase!
Josh
www.hyperfiberbbq.com/gallery
Congratulations on your new purchase!
Josh
www.hyperfiberbbq.com/gallery
Welcome Swiss guy !
You will see these guys here are great !
Ich wünsche Dir viel Spass mit Deinem Lightning und immer gute Fahrt !
Vielleicht kommst du ja auch zu unserem Treffen im Mai nach Hannover (D). Dann hätten wir 2 Schweizer dabei
Natürlich mit Lightning - Party am Abend !
Viele Grüße,
André
You will see these guys here are great !
Ich wünsche Dir viel Spass mit Deinem Lightning und immer gute Fahrt !
Vielleicht kommst du ja auch zu unserem Treffen im Mai nach Hannover (D). Dann hätten wir 2 Schweizer dabei
Natürlich mit Lightning - Party am Abend !

Viele Grüße,
André
Hallo Andre!
Danke dir schon mal ganz heftig ueber deine Einladung im Mai. Schaue mal, ob ich kommen koennte....waer wirklich noch was...
Haettest du auch Uebernachtungsmoeglichkeiten/Hotels in der Naehe?
Einen lieben Gruss aus der Schweiz
Steve
Danke dir schon mal ganz heftig ueber deine Einladung im Mai. Schaue mal, ob ich kommen koennte....waer wirklich noch was...
Steve
Hallo Steve,
sende mir doch bitte mal Deine eMail Adresse:
info@mad-medien.de
Gruss,
André
sende mir doch bitte mal Deine eMail Adresse:
info@mad-medien.de
Gruss,
André
Originally posted by a Swiss guy
Hallo Andre!
Steve
Hallo Andre!
Steve
You had damned well plan another German get-together for when I return to Italy in June. Another L brother, Dave, will be there by then too. I believe MissDagger would atten the later one as well.
Aber, auf jeden fall, ich wuensche euch viel spass!
Originally posted by baddgene
You had damned well plan another German get-together for when I return to Italy in June. Another L brother, Dave, will be there by then too. I believe MissDagger would atten the later one as well.
Hey badgene !
I hope our first is not our last meeting ! Let´s come together in july or september this year !?
Greetings,
André